just live your life.

Hej, godmorgon, whatever!

Jag sitter och dricker en Burn och är lite uttråkad. Lena väckte mig halv 10 så jag har varit vaken rätt länge. Igår var Adds, Lena & Jeronimo hemma hos mig. Jag och Adds bestämde oss för att gå till hemköp och det slutade med att vi köpte smulpaj (nivet, den på reklamen som man bara häller i en form och stoppar i ugnen) och vaniljsås och fyfan vad gott det var! Varför baka egen när man kan köpa sån? Säger jag som går hotell och restaurang linjen, haha.

Sen hade vi allmänt trevligt i mitt pyttelilla kök och skrattade bland annat åt Lenas & Jeronimos "vackra" sångröster på Singstar, haha.

Idag är iallafall fika och plugg planerat, om man kombinerar det blir det lite roligare att plugga!



en bild från när anna var på visit i februari :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha testade att göra en sådan paj en gång men jag tyckte det var för lite deg på den. Äkta är godast! =)

Postat av: malin

fan vad sugen jag blev på paj nu! :P

2009-04-20 @ 13:51:37
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback