let's spend some money.

Hej!
Ja idag har varit en seg dag, det var ju matlagning, behöver jag säga mer? Men annars gick det faktiskt bra, jag gjorde hallonmousse och den blev god, hehe.

Idag har jag även fått mitt nya bankkort + mitt "gamla" nya från Nordea och lappen från polisen, det har visat sig att dom fått in mina kort, så jag ska gå och hämta dom imorgon eller något. Lite surt att jag måste betala för det nya legget som jag beställt, nu när jag får tillbaks mitt gamla, men jag är iallafall glad att jag får tillbaks det, så slipper jag oroa mig. Det gamla kortet ska jag bara klippa itu direkt. Åh, mitt älskade csn-kort hittar hem till mig igen, hej rabatter! Även om jag lyckats snylta på Adrians csn-kort den senaste veckan, kontrollerna på csn-kort i butiker ligger helt enkelt i minus, inte för att jag klagar.

Nu till tråkigare saker, imorgon är det prov i Samhälle, i och för sig kan man fixa det utan att plugga, men jag måste ändå plugga lite för att känna mig säker, samt att ett PM till det muntliga i svenska B nationella ska vara klart imorgon. Jag är jätteorolig för det. Det är i stunder som dessa som man längtar ännu mer till studenten.

Wow, det blev ett relativt långt inlägg för en gångs skull, haha. Kanske inte med så mycket meningsfulla saker, men ändå långt. För det är ju kvantiteten, inte kvaliteten, eller vänta, det är ju fel. Men i detta fallet kan det få vara så! =D

Kommentarer
Postat av: Addie

Vicky, PM skriver man imorgon för han sa att det ska vara inlämnat på Torsdag han sa aldrig när xD Så jag skriver mitt imorgon och skickar in det på PedNEt





Sen tycker jag att vi ska FIKA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback