lördag.

Hej!
Dagen började med att jag stack till stan med Adds, vi spatserade i det härliga vädret, åt & fikade. Sen fram emot kvällen sågs vi igen, denna gången även Ivve, vi fikade på espresso house och gick sedan till bo01. Det slutade med att vi promenixade halva malmö runt, men det var jättemysigt! Sen slog vi oss halvdöda ner på mcdonalds, haha.

Och nu sitter jag här hemma & funderar på att käka något.
Har ångest över allt skit jag käkat de senaste dagarna, usch, känns som att jag blivit jättefet.
Borde typ börja på size zero-diet, för att gå ner fort.

Haha, men nu ska jag hitta mat & kolla på tv!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Addie

kan vi inte köra på zise -sero diet med kebab?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback