onsdag.

Hej!
Ja idag var man i stan med adds & lena, vi spatserade och hade mycket trevligt och konstaterade att typ alla shoppade förutom vi, haha.
Sen så gick Lena för att träffa Jeronimo så jag och Adds satte oss på Espresso House där vi satt och bara snackade och glodde på folk i flera timmar. Jag måste bara säga att som vi diskuterade, jag uppskattar verkligen att jag kan snacka om allt med dig Addie, det är så skönt & befriande, & vi är bäst på sånt, haha :D Så ja det ville jag bara säga =)
Efter en stund kom Ivve, vi satt ett tag och snackade och hade trevligt men vi gick kort därefter eftersom busskorten går ut klockan 20.00, haha stackars Ivve, som nästan bara åkte fram och tillbaks!

Imorgon blir det förmodligen Ikea, så jag kan få det överstökat, haha.
Och ikväll är det bara SKIT igen på tvn, gissa varför? Jo för att det är hockey såklart, men det har jag ju redan avreagerat mig på i förra inlägget så jag ska bespara er det denna gången.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback