With the birds I'll share this lonely view

Hej! Det var längesen, men jag har inte haft någon ork att skriva, för lat, haha.
Idag var jag iallafall i stan hela dagen med Adds + en liten stund på jägersro, mycket trevligt men jag är lite död i benen, haha.

Detta är iallafall vad jag shoppat de senaste dagarna (och självklart mat + massa fika, haha)



Hårfärg; H&M
Linne; H&M
Topp; Gina Tricot
Trosor; Gina Tricot
Jeansleggings; Gina Tricot

(provade jättefina skor på Bianco idag förresten, men mina tår trillade ut från dom, synd..för dom var riktigt heta!)

Kommentarer
Postat av: Addie

Hehe jag det var synd att skorna inte satt bra för dom var heta :O



Hehe ja du ett tag sen säger du, det var flera dagar sen jag var inne på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback