bananer i pyjamas.

Fråga mig inte om titeln, haha.
Kom hem för en liten stund sen, var i stan med Lena, vi käkade på Burger King och spatserade. Lena hittade klackskor (!) som hon ska köpa nästa månad, mycket söta! Även jag hittade massa fina skor, men det är väl inget nytt, haha.

Jag snodde dippa på Burger King och en kille bakom mig såg men det sket jag i, 5 kronor för den lilla saken är fan dyrt. Och pommes är inte gott utan dippa. Haha.

Ivve sa på msn att jag skulle skriva en rad om henne så här har ni en rad om Ivve!

Annars har det inte hänt så mycket kul, ska ut vid 7 tiden ikväll. Måste städa, eller åtminstonde plocka undan, haha.

Hörs senare! Puss.

Kommentarer
Postat av: adrijan

VA HITTA LENA KLACKASKOR!?



JAJA du hittar alltid :P



kosta dom nt 6 kr?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback