bättre tider.

Hejhej,
jag har länge funderat på om jag orkar ösa ner mina meningslösa bekymmer här, men nu känner jag för det, så ni får ursäkta. Men iallafall, på sista tiden har jag känt mig väldigt nere. Jag vet inte varför, jag bara känner mig så deppig. Allt känns så dystert. Det är förmodligen bara årstiden men det skrämmer mig att känna mig så här dålig. Saken är att det kommer emellanåt, sen försvinner det och så vidare. Mycket underligt.
Jag kommer på mig själv ibland med att gråta, utan att jag direkt kan finna någon egentlig anledning till varför. Patetiskt.
 
Att bo själv i all ära men ibland känns det trist att komma hem och inte ha någon som säger hej när man kommer in genom dörren, inte heller har jag en glad hund som kommer rusandes mot mig viftandes på svansen. Nej, lägenheten är tom, precis som jag lämnade den.
Jag hoppas inte ni tycker att jag är jobbig som ödslar er tid på att berätta om mina små problem. Jag gillar inte att snacka om sånt här för det känns precis som om jag överdriver för det finns ju folk som har det sååååå mycket värre än mig här i världen, då känner jag mig bara löjlig.
Men detta är säkert bara tillfälligt, det går säkert över, jag kände bara för att skriva av mig. Jag väntar bokstavligen talat på bättre tider. Och de kommer, de kommer.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: ivve

jag ska köpa en krukväxt i present till dig som du får döpa hans =) den kan du prata med =D

2009-02-07 @ 01:11:13
Postat av: vicky

HAHAHAH du är så söt tris, tack <3<3

Postat av: Aunti

Tror vi bär på nån depp-gen!



2009-02-07 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback