diska.

Godkväll!
Idag har jag absolut inga läxor eller någonting, snacka om att jag ska njuta! Var på biblioteket idag, lämnade ett par böcker...lånade en massa. Så nu har jag att läsa, haha. Om det hade funnits en kurs i typ Bokläsning A hade jag nog haft MVG. Jag älskar att läsa helt enkelt. Apropå skola så fick jag alla rätt på religionsprovet, MYCKET glädjande! Sen hade vi ju samhälle-prov, och ja, jag tror det gick rätt bra faktiskt.

Det finns fördelar och nackdelar med att bo själv. En nackdel är att inte äga en diskmaskin (Okej, vissa äger säkert en diskmaskin, men ettor brukar generellt sett inte ha diskmaskiner). Så nu ska jag helt enkelt diska, sen ska jag äta och börja läsa på någon bok jag lånat hade jag tänkt! Bloggar mer sen! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback