hej!

Hej!
förlåt, dålig update, jag har inte hunnit blogga idag. Bloggen är fortfarande inte riktigt klar. Jag har ett problem. Min meny har liksom hamnat allra längst ner på sidan, istället för vid sidan om här, hur fixar man detta? Någon som vet? Jag har försökt fixa det men hittar inte felet, suck.

Iallafall, imorse hade jag varmköksprov, fyfan säger jag bara. Jag HATAR när man inte får bok/papper eller något alls att plugga på, vi fick absolut ingenting. Och det gick katastrofalt, blev så jäkla sur. Men får kanske skylla mig själv för att jag inte kan ett skit? Jävligt trist var det iallafall.

Var efter skolan i stan med Adrian, Jackie, Laila & Lena i stan, jättetrevligt. Vi fikade på espresso house och gick runt i stan.
Sen var adrian & lena här hos mig nu på kvällen och Lena glömde halva sitt liv här, eller ja, hon glömde cigarettpaketet och hennes väska.

Nu är det officiellt SPORTLOV! underbart! ska vila så mycket som möjligt och bara njuta av ledigheten.

Imorgon är det den stora lidelsedagen. Alla hjärtans dag. Fy. Fan. Men mer om den dagen imorgon, för nu orkar jag knappt skriva mer!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback