Home sweet home.

Hejhej,
jag är hemma igen. Sitter just nu och dricker cola och snackar med lena. Jag har haft mycket trevligt idag faktiskt, ätit som en gam och glidit runt som ett bananskal i 2 dm snö. Killeberg är den värsta hålan jag nånsin sett, Osby är spännande i jämförelse, haha. Killeberg har en tobaksaffär och ett bageri. Punkt. That's it. Finito. Haha, jag hade DÖTT om jag bott där. Osby har ändå "modeverkstan" med kläder för typ 40+ haha. Smaklösa 40plusare dessutom.

Men huset är faktiskt jättemysigt och Elvis har blivit helt stor, saknar dig my little furball <3

Jag har kommit hem med bland annat 4 colaburkar, mjölk, muggar, toapapper med mera. Och 8 brända filmer.

Vem vill se Disaster Movie, Changeling, Taken, Bedtime stories, bolt, låt den rätte komma in, Wild Child och Dungeon Girl med mig? Hihi, nu ska jag kolla på tv eller nått.

puss!

Kommentarer
Postat av: Addie

FURBALL! HAHAHAHAHHAHA xD



Changeling ska du se med OSS! FÖR JAG VILL SE DEN! VÅGA INTE SE DEN UTAN OSS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback