i'm just a love machine.

Hej!
Jag har fan inte skrivit på hela dan, chockerande. Iallafall, nu sitter jag här och skriver. Idag var jag i stan/City Gross med Ivve & Lena, mycket trevligt, sen var vi allihopa inklusive Adrian hos mig och sjöng singstar.
Dagens var nog när jag och Lena skulle gå på toa på AG's (eller Coop extra som det heter nu) på Värnhem, fyfan asså, man var tvungen att betala 5 kronor och toan var skitskabbig, Lena & jag gick in tillsammans, så tänkte lena lägga ut toapapper på sitsen, men så var pappret slut, så hon kallar på en arbetare som kommer med en rulle toapapper, så fortsätter Lena med sitt projekt, jag sätter mig och kissar så fort jag kan, sen halvsitter Lena och kissar. Jag höll flera gånger på att få klökningar (jag har allvarliga problem med offentliga toaletter som är ofräscha) av stanken. När vi skulle tvätta händerna fanns det ingen tvål, haha, skoj. Så jag skrubbade mina händer som fan när jag kom hem, men det var faktiskt jäkligt kul.

Dom gick nyligen så nu ska jag förmodligen börja plugga lite natur, asså det skitämnet DÖDAR mig, jag verkligen hatar det av hela mitt hjärta.

Sen ska jag kanske se film, hehe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback