melodifestivalen.

huvudet gör så ont, men inte lika ont som mitt inre just nu, men jag orkar inte dra det här.

Jag sitter iallafall här och kollar på melodifestivalen. Jag har aldrig varit en större melodifestivalen nörd, mera eurovision song contest-nörd. Kommer ihåg att jag alltid kämpade för att hålla mig vaken när jag var liten för att se hela, då var det ju jäääättelångt eftersom det pågick ända till 12 (jättesent ju, haha).

Hittils har inget riktigt fått mig att tänka "wow!" men scotts är nog sämst hittils, dansband, usch.
Anna Söderkvist, hm, framträdandet är rätt mäktigt och kan sticka ut från mängden (det är det som är det viktiga gott folk) i ESC men så bra är den inte, refrängen är lite catchy.
Shirley hade jag förväntat mig bättre från, den är fin, men medelmåttig.
Nu är det Emilia :) Återkommer!

Kommentarer
Postat av: anna

Emilia, Jonathan och Nina (inte Anna ;)) var bäst :D. Sen måste jag säga Alcazar och (ve och fasa!:P) Marie Serneholt (även om den är en Helena Paparizou-kopia men det är ju låtskrivarna, inte hon). Shirley var skitkass, både låten och framträdandet. "Snälla snälla" hade varit bra, med en sångerska som har mer än ett ansiktsuttryck (kanske Sara Löfgren eller Sanna Nielsen).. och Scotts var så jävla sämst att det inte finns ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback