nyduschad.

Hej!
Jag sitter alldeles nyduschad här. Vi slapp historia idag, så jäkla skönt. Det är så jobbigt att sluta 4 på en måndag, eller överhuvudtaget!

Jag fick MVG på samhällsprovet! Är så glad, första provet i samhälle som jag får MVG på, men jag hade faktiskt pluggat lite denna gången, haha. Det blev ingen bokredovisning för dom andra i min grupp skulle inte redovisa så jag gör det imorgon istället, lönt att jag skrev till klockan halv 1 inatt.

Jag har en ångestframkallande stor hög med disk i mitt kök. Make. it. disappear. Nej, det fungerade inte. Fan också, måste diska. Och städa, dagens i-landsproblem. I U-länderna prostituerar sig barn för pengar och jag gnäller på disk och städning...vad hemskt....
Men det är faktiskt jobbigt att diska och städa!

Nä, nu ska jag klä på mig och diska. Hörs sen!
puss ♥

jag hoppas inte ni tror att jag tycker diska och städa är lika jobbigt som barn-prostitution, jag var sarkastisk, så ni inte tror jag är en okänslig bortskämd jävel! haha.

Kommentarer
Postat av: Ajja

HAHAHHAA U BITCH! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback