shit.

Shit, jag har inte bloggat på länge! Förlåt.
Idag var det kallkök istället för varmkök, mycket bättre! Men jag är helt slut, men jag måste ändå in till stan och byta en sak, tvätta och städa hela lägenheten, yippie! Samt läsa på lite om debatten vi har imorgon på svenskan. Känner mig lite stressad. Men ikväll är det Grey's Anatomy & det är ju alltid mysigt!

En viss person leker så jävla mycket just nu, fast du är så jävla falsk, ha ha ha.
Jag förstår inte varför vissa människor är så falska? Vad är poängen? Det tjänar inget till, du får ingens respekt och man ska inte tro att det märks för det märks. Att vara falsk leder bara till att man i slutändan står där ensam, och det är väl inte så jävla kul. Nej tack, jag har mina äkta vänner som jag älskar. Och du, du kommer alltid vara ensam, om du fortsätter med ditt patetiska beteende. Väx upp.

Kommentarer
Postat av: Addie

HAHAHAHHAHAHAH, hon är alltid ensam hon har bara han äckliga gammlingen som knullar henne när hon nt ens vill det sj xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback