shoes.

Ja, som ni kanske redan vet så älskar jag skor, hittade ett par skor idag på Zara som är så DÖDLIGT fina så ni anar inte. Kom hem till mig, darlings! Dom om något önskar jag mig i födelsedagspresent. Dom har typ 13 cm klack skulle jag tippa på, om inte mer, och jag ska lära mig gå i dom. In fact, jag kom på en sak, att jag ska börja gå promenader runt här jag bor i klackskor bara för att öva så jag verkligen går riktigt bra i klackskor. Ska börja med det redan idag, ska bara diska först och städa lite, för Ivve och Sara ska komma till mig ikväll, och det kan ju inte se ut som världens katastrofzon.

Apropå skor, så kollade jag nyligen genom gamla skor (jag sparar på ALLA skor jag har, om dom inte är sönder på något sätt så sparar jag dom, man vet aldrig när dom kan komma till användning). Då hittade jag dessa skorna. Jag fick dom när jag var 12-13 år och jag var verkligen fjortis då, och rosa var ju så snyggt och självklart skulle jag ha rosa stövlar. Jag var så stolta över dom och nu tycker jag dom är skitfula, haha. MEN, man vet aldrig när det blir mode med rosa mocca-stövlar igen, så jag sparar dom!



Haha, pinsamt!
Nej, nu ska jag diska. puss!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha minns så väl när du köpte dem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback