duktig vicky.

Hej!
Idag känner jag faktiskt att jag varit duktig! Dagen började med Historia kl. 8 på morgonen, inte så kul. Men både jag och Lena arbetade skiteffektivt idag, har skrivit mycket på mitt arbete nu! På religionen gjorde vi inte så mycket, samhälle "slapp vi" ungefär, eller ja, vi fick en uppgift men vi gick och åt, haha. Sen när jag kom hem så bestämde jag mig...nu jävlar skulle jag städa! Så här sitter jag, dricker en Burn och känner mig duktig. Har städat hela lägenheten, slängt skräp och bokat tvätt-tid. Känns skitbra!
Nu har man ju bara allt plugg kvar...suck. Nästa vecka har jag två prov och säkert massa inlämningar.
Men imorgon har vi inga lektioner, så vi slipper gå till skolan, fyfan vad skönt det ska bli att få börja helgen lite tidigare!

Jag hittade ett jättegulligt duschdraperi på Lagerhaus idag som jag tror jag ska köpa (att duscha i badkar utan duschdraperi börjar bli lite drygt måste jag säga...och blött!).

Nej, nu ska jag ta mig en välförtjänt cigg!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ajja

HAHAHAHAHAHA du e gullig ibland och vicky DU FÖRTJÄNAR ALDIG EN CIGG SLUTA MED DET SKITET ISTÄLLET!!!!!!!!! ELLER DRA NER PÅ SKITEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback