seg måndag.

Hejhej.
Jag verkligen hatar måndagar. Seriöst, dom är sega, det är början på en ny vecka vilket innebär 5 dagar kvar till ledigheten. Eller 4 om du räknar fredag som ledig dag. Nevertheless, skitdag, med skitsega lektioner. Det är bara inte hälsosamt att ha Historia med Henrik från 14.40 till 16.00 på eftermiddagen.
Efter skolan hade jag dock trevligare. Jag åkte först in till stan med Lena, vi satt på McDonalds och jag åt en cheeseburgare så verkligen dröp i fett, jag ska verkligen bojkotta McDonalds snart! Det är bara inte gott längre helt enkelt. Sen kom Ivve och Lena åkte till körskolan. Jag & Ivve gick en lång runda i stan, tills stan stängde faktiskt. Ivve shoppade loss och jag lyckades iallafall fynda en kofta, haha.

Jag känner att det finns något i skolväg som jag borde börja på men jag vet inte riktigt vad. Har en argumenterande uppsats att skriva i Svenska, samt läsa min bok och skriva loggbok (Jag hatar loggböcker). Jag måste göra "Min Historia" till historian. Dessutom har jag prov i naturkunskap nästa vecka och det är ju bara idiotiskt. Man ska typ kunna skilja på 100 olika fåglar och 150 olika blad typ...fyfan.

Nej, det var deprimerande att skriva, haha. Nu ska jag fortsätta glo på Lipstick Jungle!
/ Vicky ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback