söndag.

Hej igen,
nu sitter jag här hemma själv. Kokar nudlar just nu, är så himla hungrig! Min dag började med att jag gick upp klockan halv 10 och åkte till ÖB och mötte Adrian. Det visade sig att ÖB öppnade 11 på söndagar så vi fördrev tiden inne på allfrukt istället. Jag köpte balsam, tvättmedel, sköljmedel och lite sånt, sen gick vi mest runt i affären för att undvika kylan, haha. Sen handlade jag på ÖB också, så nu är mitt skafferi påfyllt!

Vi åkte sedan in till stan och mötte Lena, käkade på Burger King...vänta nu kokar vattnet..ja förlåt var var jag? Ja justdet, vi åt på Burger King. Sen åkte vi hem till mig för jag skulle ju tvätta klockan 12. Efter att förvirrat gått åt alla möjliga håll i min källare hittade vi tillslut tvättstugan. Haha.
Emellanåt fanns det rum för lite Singstar & City Gross.

Ja det har väl varit min dag i princip, söndagar kan vara händelserika ibland!
När jag och Adrian satt & väntade på bussen hade vi mycket roligt & kom fram till många intressanta saker som till exempel "Pimp my Schnitzel" och "Heliga marsianer" med flera, hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Ajja

HAHAHAHAHHAHAHAHA kasta en helig marzian xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback