thank god it's friday.

tjuhu,
titeln är kanske lite fel med tanke på att det egentligen är lördag nu, men iallafall, det är fortfarande fredag för mig.
Kvällen i ära har jag varit med Adrian, Ivve & Lena, mycket trevligt. Vi har sjungit för våra liv och sovit på varandra och lite allt möjligt, sånt där trevligt!
Jag ska snart sova har jag planerat för jag känner mig jäkligt trött. Lite bilder från kvällen får nog komma imorgon eller något, annars kommer det säkerligen finnas på min bilddagbok = vickyylicious, där ni kan få se mycket mer bilder än ni får se här, haha. Jag är lite sådär urkass på att posta bilder på bloggen, förlåt.

Nä, mycket mer orkar jag inte skriva just nu, vi ses lördagmorgon/förmiddag!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback