tisdag.

Hej alla därute (inne förmodligen egentligen) i den dystra vinterkylan.

Jag är trött, som vanligt, och frusen. Jäkligt hungrig också om jag får lov att säga det...ska nog göra lite mat snart.
Hade en seg dubbellektion i Naturkunskap imorse, vi snackade om näringsvävar och jag är fortfarande lite förvirrad över det. Naturkunskap har aldrig varit min grej, jag har liksom aldrig varit bra på det.
Iallafall, sen var jag på stan och fyndade igen på Gina Tricot (!), denna gången ett par svarta jeans för 99:-. Jag är jätteglad för har velat ha ett par svarta jeans jättelänge. Så jag är nöjd!
Ikväll ska jag bara duscha, äta & ta det lugnt. Vila ut inför imorgon, matlagning. Gå upp klockan 6. Aaahh.

Idag är faktiskt dagen (eller var kanske man ska säga, med tanke på tidsskillnaden) som Obama flyttar in i Vita huset och svär eden som gör honom till USA:s 44:e president. Detta är en historisk dag för USA. Jag hoppas verkligen att Obama gör det bästa av sin tid och förändrar USA till något bättre. Det är många krav som ställs på honom, men jag hoppas han hanterar det väl. Jag önskar honom all lycka till iallafall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback