förlåt! (ännu en gång)

Hej!
Låt oss se det som såhär, jag tar en sommarpaus, börjar skolan den 26 augusti och då börjar jag säkert blogga mer på heltid igen med tanke på att jag alltid brukar sätta bloggning före plugg, haha.

Vad har hänt på sista tiden?
Jag har införskaffat Spotify och är helt frälst. Guds gåva till musiknörden säger jag bara!

Jag har sett Brüno på bio, det var längesen jag skrattade så mycket, 2009 års bästa film hittills! Riktigt skoj. Säger hittills för att vi har ju fortfarande New Moon att vänta på som kommer den 20/11!

Nä, ska börja fixa mig nu för ska snart röra mig ut i stan. Kan ej lova att jag kommer skriva hela tiden, men ska försöka. Annars får ni ha det så bra sålänge!
Xoxo
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback