23/6.

Hej!
Känns som att sommaren äntligen är påväg, riktigt skönt. Men ja, jag åker ju ändå på söndag så, då blir det dubbelt så mycket sommar!

Var på stan idag med Adds, Ivve & Lena. Vi fikade på Wayne's (är ni inte chockade över att det inte står Espresso House eller barista för en gångs skull?) och spatserade i stan. Jag hittade ett fint halsband på Åhlens :)

Sen skulle jag & Lena hem till Nina för en Mary Kay - visning.

Idag cyklade jag till stan, från stan till söderkulla, från söderkulla hem. Det är den största träningen jag fått på hela sommaren haha, är stolt över mig själv. Ska fortsätta cykla så mycket som möjligt.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anizz

har du många visningar? din blogg e fiiin =P kollar på populära bloggar din e bra

2009-06-23 @ 22:18:48
Postat av: victoria

menar du sidvisningar eller det med Mary Kay? Mary Kay är det inte jag som håller i utan en vän. Sidvisningar på bloggen har jag inte särskilt många.

Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback