basic swedish

Hej.
Här sitter jag mitt i natten & snackar med Lena på telefon. Lena var hos mig ikväll en stund och vi kom på en så genial idé, haha, ni måste se videon, det märks att vi inte har något att göra ibland.

http://www.youtube.com/watch?v=9YBouBYPlzs
http://www.youtube.com/watch?v=CuTLxFnK8dA&feature=channel_page

Det var så jäkla kul iallafall, haha.

Idag var jag i stan heeela dagen med Ivve & Lena, det var trevligt.

Nu sitter jag på telefonen med lena, dricker cola och halvkollar på Schakalen på trean. Ska nog sova snart, men så säger jag ju alltid men ändå sitter jag uppe till typ 3 på natten.

vi hörs imorgon, Puss!


Lena håller på med vårt "arbete".





Jag provade kläder på JC och sen på Cha Cha..

- jag tror minsann och dag att jag hittat min studentklänning,
bilden ger den inte rättvisa dock, den är mycket sötare i verkligheten :)

Kommentarer
Postat av: ivve

HAHAHAHAHAHA NI ÄR SÅ SÖTA !!!!

ni lät som dem "fem elefanter ör mer än fyra myror"

2009-03-07 @ 03:14:47
Postat av: Addie

Du glömde trycka in det om att lena fick panik när jag nt svara xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback