I'm back.

Hej, förlåt, dåligt med bloggande här, har varit upptagen hela helgen bara. Men nu är jag här!
Som sagt har Anna varit här och vi har haft mycket trevligt!
Jag var i Osby imorse så hann bara till en lektion idag, historian, där jag & Lena fick spel på E, som är så jävla störig och tror att hon är något. Åh, vad hon är störig. Men vi sa emot henne skitmycket, haha.

Annars har jag inte så mycket skoj att berätta. Jag hade bråttom på bussen innan idag på Centralen och självklart står idioten en evighet på stationen, trots att det blinkade 0 min så han var inte tidig. Istället stod han stilla i 5 minuter, jag skojjar inte, 5 minuter! Så började jag dampa ut på chauffören i telefonen med Lena, och alla runt omkring mig tittade lite konstigt på mig men vadfan, jag var pissnödig, röksugen och hungrig. What's a girl to do?



jag bjuder på lite EGO.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback