Måndag igen.

Hej! Kasst med updates, jag vet.
Nu är det måndag igen & jag har så sjukt ont i halsen, kunde knappt sova inatt för det gjorde så jäkla ont, därför är jag uppe såhär tidigt också, brukar gå upp vid 10 över 8.
Så jag dricker mitt te och hoppas att det ska bli bättre, ska se om jag har några Mucoangin eller något hemma.

Iallafall, helgen har varit super, ska visa lite bilder senare, orkar inte nu. I lördags kom jag hem till ett nästan sprillans nytt hem, det kändes så iallafall. Jag hade gardiner, massa ljus, städat, en besticklåda, ett diskställ, ett duschdraperi samt ballonger överallt! Blev såå glad!
Sen var vi och bowlade och det var skitkul, även om jag inte är så duktig men jaja. Drack en Xider som jag köpte i baren där, hehe. Efter bowlingen funderade vi länge på vad vi skulle äta, och tillslut kom vi fram till att gyros & kebab var bäst och närmst, haha.
Efter det bara myste vi hemma hos mig, åt tårta och kollade på film. Mycket trevlig kväll!

Igår var jag i stan och köpte jeansleggings, nagellack och mat. Fikade på Barista och blev av med ett nästan helt nytt paket cigg där, så jag fick köpa nya, men ja, det är sånt som händer.
Söndagskvällen spenderades också hemma hos mig, Adds klippte mig och Lena, lena blev jättegullig i sina lockar och jag fick lugg, hurra!

Nä, nu måste jag nog klä på mig! Puss.

Kommentarer
Postat av: Addie

Det e ju bra att du gillar din lugg, men alla vet vad jag tycker om hel lugg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback