måndag.

Hej!
Idag hade vi bara en lektion, vad skönt! Eller egentligen hade jag och Lena två men det fixade vi, tror jag, hoppas jag. Det får vi se när vår lärare kommer tillbaks från Kina.

Solen skiner och det är sååååå skönt. Provade världens fräsigaste skor idag, ska bara lära mig att gå i dom. Gissar på att jag skämde ut mig för halva Bianco ungefär.

Jag måste verkligen hitta tvätttid, typ hela min garderob ligger i tvätten. Ska gå ner och hitta första bästa tvättid.
Det känns som att jag har helt mycket att göra egentligen, men jag orkar inte. Jag borde städa, tvätta, diska samt plugga till religionsprov, skriva om min argumenterande uppsats, göra klart mitt historiearbete och hitta en insändare till svenskan och skriva ett svar till den. Usch, vad lång listan blev.

Nä jag ska göra en macka istället!
haha. Puss.

product view of: Party gladiator w. plateau

visst är dem fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback