shoppingsug.

Hej!
Jag var somsagt i stan med Lena, vi kollade lite på kläder och sånt & jag provade ett par jättefina ljusa jeansleggings på MQ och jag ville bara HA DOM, ah. Samt ett par jättefina skor, även de på MQ, men dom var jättedyra, 700 tror jag. Dream on typ.
Men leggingsen vill jag verkligen ha!
MQ är tråkiga och har inga bilder på sina kläder på hemsidan så jag kan tyvärr ej visa dom för er, men dom var jättefina iallafall.

Jag har nyss duschat, det var väldigt skönt, så nu sitter jag bara här och tar det lugnt.
Men mycket mer har jag inte att säga, vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Addie

700:- FÖR LEGGINGS! OMG DREAM ON VICKY!

Jag kommer ejj låta dig köpa dom förrens du har blivit milionär typ :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback