torsdag.

Hej hej.
Jag har inte hunnit blogga idag tyvärr men nu sitter jag här iallafall! Idag hade vi prov i samhällskunskap men det gick väl rätt så bra, haha. Sen fikade vi på ölcaféet på möllan en liten stund, sen gjorde jag något chockerande. JAG HANDLADE MAT. Yes, indeed. På vägen hem ringde jag min Mormor och hon berättade att hon fått brev på att min reserverade bok "Breaking Dawn" kommit till stadsbiblioteket och att jag skulle hämta den, gissa om jag blev glad!  Äntligen, äntligen! Så nu jävlar i det ska jag läsa.

Till middag åt jag köttbullar med pasta och ketchup, tro mig när jag säger att det nästan är lyx för att vara mig, jag brukar aldrig äta något med kött till middag, äter typ mest nudlar, ris, pasta med sås och sånt. Skittråkigt i längden, ja.
Så jag är glad för jag har ätit köttbullar! Haha.

Iallafall måste jag berätta om en liten händelse påväg till bussen. Det är jätteblåsigt här, och då menar jag jätteblåsigt. Så när jag skulle ta bussen så stod jag där framme för att kliva på bussen. Inte så långt ifrån mig hade jag den 'buss-pelaren' där bussnummerna står och tabellerna. Hela den plastskivan och pappret blåser av och landar självklart på mig. Gjorde inte särskilt ont men det är lite kul med tanke på att sånt är verkligen så typiskt mig. Även om jag inte kunde hjälpa det. Jag har sådan otur, haha.

Ska kolla film nu eller något! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback