morgonpromenad.

Godmorgon! Eller ja, god middag kanske är bättre.

Har nyss tagit en skön promenad, jag kör hårt på mina morgonpromenader nu, hehe.
Allt som behövs för mig är en energy drink på morgon, jag är verkligen tyvärr beroende av dom. Dricker en typ varje dag. Favoriterna är dom billiga för ca. 6 kronor som heter Life Energy (Full Size går också bra), Red bull och Burn. Åh.

Idag är det åter igen veckans tråkigaste dag, söndag. Jag borde städa och göra instuderingsfrågorna till religionprovet på tisdag, om etik och moral. Förmodligen det tråkigaste vi gjort hittils på religion, annars gillar jag religion.

Nu skickade Addie sms, drar till stan! Vi hörs senare, puss.

http://www.wired.com/images/article/magazine/1507/st_redbull_f.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback