out from under.

Ja vi var i som sagt i folkets park idag, och det var jätteskoj. Vi åkte ingenting men vi spatserade runt och kollade på djuren och balanserade på räcke (haha! inte det lättaste kan jag säga) som om vi vore små igen. Dessutom åt jag glass, hehe.

Ikväll ska vi ut och sitta på någon bar/café på möllan, ska bli skoj. Men innan dess ska jag duscha en snabbis.
Vi hörs sen, kanske med en outfit bild? Fast jag känner att jag inte ligger så bra till gällande kläder, för hälften är i tvätten, haha.



nu börjar det bli lite mycket egobilder, haha.
PS. Jag skjuter inte er om ni kommenterar nån gång då och då! :)

Kommentarer
Postat av: Ivve

ack vad kul vi har haft idag =D

2009-05-03 @ 00:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback