svennebanan.



Haha, så kul :)
Idag var jag först i skolan och hade en lektion, lönt? Nä. Och nu fick man reda på att man måste kämpa som ett djur för  sitt MVG i naturkunskap, skit. Sen fikade vi i stan på Espresso House men en mycket äcklig oidentifierad stank dödade lite hela stämningen så vi satt inte så länge. Adrian åkte hem, sen åkte Lena för att träffa Jeronimo, så kvar var jag, Jackie, Laila och Min. Vi drog till Barista och satt där en stund, sen drog vi hem. Lång dag ändå måste jag säga. Är jävligt trött iallafall, haha.

Justdet, glömde nämna att jag & Adrian solade idag igen, kör hårt på att bli brun nu, ska sola igen på lördag men sen ska jag nog ta det lite lugnt med solandet..haha.

Nä, nu ska jag nog dra mig mot sängen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback