091116

Godmorgon!
Jag vaknade för typ en halvtimme sen, haha. Det sköna med att vara i skolan endast en vecka i månaden, att kunna sova hur länge man vill. Om ingen ringer och väcker en det vill säga, som hände i detta fallet.

Just nu sitter jag och funderar på att duscha, eller ja, jag SKA duscha. Men jag funderar på om jag orkar gå in nu, haha.

Förresten såg jag världens sämsta skräckfilm igår, The Tomb. Haha, så jävla dålig, totalt slöseri på 81 minuter. Men om inte annat så kan man skratta åt hur kass den är!
Se trailern;



Den kanske verkar helt okej på trailer, men..det är den inte!

Kommentarer
Postat av: liliana

Svar finns uppe på inlägg nu kika in och kolla om ditt svar stämde :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback