ångestsyndrom.

Hej!
Jag har spenderat den senaste timmen (om inte mer) till att plugga in, kris, ångest och suicid, & kom fram till slutsatsen att alla symptom på ångestsyndrom, är vad jag känner, när jag pluggar. Lite ironiskt nästan, haha.

Nu har jag jätteont i huvudet och pausar från pluggandet för jag orkar inte mer. Så jag sitter här, riktigt uttråkad och lyssnar på musik.

När jag har tid ska jag fixa min blogg bättre, den ser lite konstig ut nu. Men jag har tyvärr varken tid eller ork till det just nu. Plus att mitt sega internet kommer göra så att det tar en evighet.

Nämnde jag förresten att jag ska köpa ny dator i helgen förmodligen?
Denna lutar det åt ;

är den inte vacker? hehe..
nä, det är faktiskt inte bara för att den är fin som jag har bestämt mig för denna, såå ytlig är jag inte, haha.
Inte säker att det blir den, men det lutar åt den. Lite dyr men jag hoppas nämligen jag betalar för kvalitén också.
Men å andra sidan så är det ju trots allt datorer vi pratar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback