beyoncé

Godmorgon..typ, haha.
Gårdagen blev inte så mycket plugg som var planerat, ehrm. Kvällen spenderade jag istället med Sex & the city filmen haha. Men jag försökte faktiskt läsa en av böckerna innan jag somnade.

Jag har kommit in i en Beyoncé-fas idag. Såå bra.


denna t.ex! jättefin.

jag tänkte posta fler låtar, men eftersom älskade 3 har bestämt sig för att sänka min hastighet IGEN, för att jag överskridit gränsen på hur mycket man får surfa (idiotisk ny regel, är så jävla sur), så har jag en omänskligt låg hastighet. & detta måste jag stå ut med tills den 1:a. yay!
Nä, jag är sugen på cheeseburgare, so cheeseburgare I shall eat!
Hörs senare om jag ens kommer in på blogg.se, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback