friday

Hej, sorry. Jag försvann igen, men ni har inte missat något speciellt ska jag säga.
Skolan har ju börjat, har mest varit introduktion och gruppövningar för att lära känna varandra. Nästa vecka börjar det på riktigt. Kurslitteraturen oroar och förvirrar mig, vet knappt vilka böcker jag behöver och med tanke på priserna vill man gärna veta om det är några man inte behöver. Krångligt att gå på högskola måste jag säga!

Jaja, ikväll ska jag och några andra hem till Min och ha skoj. Jag är skittrött men hinner nog bli pigg tills ikväll, haha. Är alltid astrött på eftermiddagen sen blir jag jättepigg på kvällen/natten. Lite olägligt ibland faktiskt.



Har inga nya bilder typ, så lägger upp en gammal jag tog i Stockholm förra året.
Bloggar lite senare eller imorgon, xoxo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du uppdaterar aldrig din blogg ju inte roligt att läsa!!

2009-09-13 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback