-

Ja nu har jag fixat och trixat med bloggen mycket, och är rätt nöjd hittills. Tror inte jag orkar fixa mer idag, men visst blev det lite finare och fräschare? :) Nu finns det twittergadget här på sidan och under länkar kan ni följa min blogg med bloglovin'. Har fixat länkar, kommentarsrutan och bakgrunden och ja, lite allt möjligt :)

Hope you like it!

Det hemska är att jag egentligen borde plugga men jag vill inte, bara sitter här och är uttråkad istället. Rätt komiskt att man hellre sitter och gör ingenting och gnäller på att man är uttråkad än att faktiskt göra det man borde, som i mitt fall är att plugga. Haha, stupid me.

Får väl börja plugga då..snart..


Jason Derülo - Whatcha Say (Acoustic Version). Tycker den akustiska är riktigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback