Hej

Jag har suttit och funderat ett tag, över min blogg och sånt. Skaffade en annan för några veckor sen, tänkte starta på ny kula, men nu är jag lite osäker om jag vill slita mig från denna.
Känns bara som att ingen läser den och att det kanske skulle bli lättare att få upp en alldeles ny blogg, än en gammal som ingen läser typ, haha.

Jaja, det lutar åt att jag behåller denna iallafall.

Och ja, Egypten. Nice som fan att komma bort ifrån denna jävla kylan, men folket i Egypten (eller iallafall där vi var) är äckliga och otrevliga. Man kände sig så uttittad och jag vågade inte gå själv till affären ens. Så det var rätt trist faktiskt, förstörde allt. Men varmt och skönt var det, och det var härligt att ligga och sola i 7 dagar istället för att sitta och frysa i 5- och snö. Nu har man varit hemma nån vecka och sånt, och nu pallar jag inte mer igen, haha ta mig härifrååån. Vill bort, någonstans varmt.

Men nä, nu ska jag sova, är riktigt trött.
Hörs!

(ska lägga upp ny header och göra om lite inom de kommande dagarna, so stay tuned!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback